دانلود فیلم جدید قاتل اهلی با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید قاتل اهلی با لینک مستقیم, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم جدید قاتل اهلی با لینک مستقیم

دو شنبه 28 تير 1395
18:54
فیلمباز

با من غروب را به تماشا نشسته ای آنقدر عاشقانه که تنها نشسته ای حتما دوباره شایعه ها را شنیده ای عمدا تو زیر پنجره ی ما نشسته ای امسال تکه تکه زمستان بهار شد انگار غرق گل شده هر جا نشسته ای با چشم های بسته تو را حدس می زنم حالا تو روبروی من اینجا

قاتل اهلی Ghatele Ahli کارگردان: مسعود کیمیایی سال ساخت: 1395 | پخش: ? لیست بازیگران فیلم قاتل اهلی: بابک حمیدیان , مینا ساداتی , پرویز پرستویی ، پگاه آهنگرانی و حمید رضا آذرنگ (تا کنون) . خلاصه داستان قاتل اهلی:

 

 

نشسته ای من خواب دیده ام که تو در انتظار من در ایستگاه آخر دنیا نشسته ای **** گفتی عزیز من چه غم انگیز این که تو می خواهی آسمان شوی اما نشسته ای...! بابک سلیم ساسانی

 

دانلود رایگان فیلم قاتل اهلی با لینک مستقیم کیفیت بالا کم حجم HD 720p

دانلود فیلم جدید قاتل اهلی با لینک مستقیم